Halvblodsprinsen → Dödsrelikerna


♥♥♥ Kommentarer 0
Just när jag började lugna ner mig lite och släppa stressen över alla uppgifter som jag nu ÄNTLIGEN har gjort klar så kommer pappa med värsta ASBRA erbjudandet om jobb. KLART man tackar ja! Pengar behövs, framförallt till studenten i vår och vad som än väntar efter den!

Väntar på att Videofy ska acceptera min film, så ska ni få se Hannas och mitt Gemenskaps-bildspel som är med i ljusprojektet och som prijoceras på en stor vägg i Motala centrum. coolt jag vet.  

Nej nu ska jag gå och läsa ut HarryP nummer 6. Sen ska jag börja på den sista, 7an och sörja för att den är ju det, den sista. Puzzz

Förresten hur jävla söt är inte Emma Watson som spelar Hermione i HP!?

Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0