Hey


♥♥♥ Kommentarer 2
Sitter i skolan nu. Väntar på att klockan ska bli 10över så jag kan gå ner till bussen. Egentligen börjar jag jobba 2 men tänkte komma liiite tidigare idag, hoppas jag hinner med lite mer då.

Efter jobbet har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske träffa min fina som jag inte har träffat sen i söndags:(

Imorgon ska jag på stan med Hanna efter skolan, JULKLAPPARNA måste köpas! Senare på kvällen kommer Johanna med och myser, hon tar även med bilderna vi fotade i studion i fredags! yayy.

Ikväll måste jag handla på taxfree grejen till Egypten. Egentligen hade jag inte tänkt att köpa något alls, men nu när jag tänker på det så skulle det inte sitta fel med SVENSKT godis där nere(vilke är något jag ALLTID saknar när jag är utomlands, om än så bara en vecka, haha) och nu såg jag att dom hade undervattenskameror med..130kr är inte så mycket.. Synd bara att den där JÄVLA hajen ska va där nu. Men det löser sig när vi kommer ner dit, annars får jag väl fota under vattet i poolen haha;) Ska verkligen bli så GYRMT skönt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-20 @ 19:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Julia

Amis: Tack så jättemycket!:D

2010-12-20 @ 19:28:31
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0