NITAR


♥♥♥ Kommentarer 0
Skulle börja städa mitt rum, men som vanligt fastnar jag vid massa annat, haha. Hittade dom här nitarna jag köpte i Göteborg när jag var där med älskling senast. Det var ju ett tag sedan, men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska sätta dom på än..FÖRRENS NU! Klänningen är köpt för flera år sedan på Vila för 50kr, jag var så uppe i min idé att jag glömde ta FÖRE bild, men äsch, den såg ju likadan ut fast utan nitar bara, haha. Men visst blev den snyggare? I LIKE. Den är just nu överst på ska-troligvis-ha-på-mig-på-lörsdag listan. På lördag ska jag nämligen på modevisningen som är på Hugos. Ska bli kul. Hoppas bara vi får stanna kvar och dansa efter med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0