There's no reason


♥♥♥ Kommentarer 0
Hej alla! Natten spenderade jag hos min finaste. Det tycker jag om. Båda två sjuka, vilket är både bra och dåligt. Ingen av oss vill vara sjuk men nu kan vi ju vara sjuka tillsammans, haha. Aja, nu ska jag försöka finna kraft till att städa mitt rum. Blir förmodligen med hjälp av lite musik i öronen. Det mesta blir lättare då! Ikväll kommer mormor, morfar och min farbror till oss för lite minijul. Men mormor&morfar får inte sina julklappar förrens tisdag då jag och mina kusiner ska hälsa på dom med fika istället! Blir mysigt! Nu ska jag som sagt städa och sen börja packa till Egypten! 5 dagar kvar!!

Foto: Johanna Berglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0