Dec. 20, 2010


♥♥♥ Kommentarer 0

tja, klar med inläggen nu. 8 stycken blev det. Nu får ni fan va nöjda, haha. nevars.
Men nu sitter jag mest och abar väntar på att bussen ska åka ifrån stan så att jag kan gå ner och frysa röven av mig ett tag innan bussen som garanterat kommer vara försenad,kommer. haha.

Äh, nu ska jag hem och bestämma vilken väska jag ska packa i. Orkar inte göra det sista kvällen. Shit vad jag inte kommer kunna sova på onsdag. Hade GRYMT jobbig resfeber innan jag åker till Frankrike i november. Men jag tror det var för att det sista jag gjorde på kvällen då, var att stressa runt och packa in i det sista. Skulle ju upp vid 4 igen också, så vaknade hela tiden och trodde att min mobil inte hade ringt och jag hade missat taxin till flygplatsen. usch. hemskt var det. Så nu ska jag lära av mina misstag och packa i god tid!

Shit vad jag skriver mycket idag.. kan bero på att jag fryser fingrarna av mig annars för det är svinkallt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0