Föralltid juli


♥♥♥ Kommentarer 0
Min bloggs namn har inte bara med mitt eget namn att göra. Julia - July. Utan även att juli är den månaden som är bäst på hela året tycker jag. Det är mitt i sommaren, man har hunnit tappa allt skoltänk man hade kvar i Juni. Men det är ändå inte nära till skolstarten i augusti. Det är mitt i sommaren, därför är det (oftast) bäst väder. Jag mår som bäst på sommaren, det är då jag verkligen är mig själv. Alla problem krymper ihop till ingenting. Under sommaren älskar jag mig själv och mitt liv. Därför borde det vara juli föralltid - foreverjuly.


Bilden snodde jag från Liljans facebook. Känns otroligt bra att jag nu SER att mitt hår har blekts av solen. För SÅDÄR orange är jag inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0