Idag:


♥♥♥ Kommentarer 1

...har jag på mig asgamla avklippta jeans, spets bh - så himla skön! och mammas skjota. och mina vita fejk converse med hål i hälen, haha. Får skaffa ett par nya snart tror jag, sommaren har ju precis börjat.



Var på stan med Linda förut. Jag köpte present till Jasmin som fyller på söndag! Till mig själv köpte jag en "body lotion" med typ skimmer/glimmer i, får se om den är bra, hoppas. Och så köpte jag ett nytt, somrigt nagellack. Det är Viva la Diva # 17. Jättefint till solbrända händer.


Kommentarer
Postat av: Jb-Only.blogg.se THE REAL PAGE <3

O lalala . Får veta vad du köpte till henne vaah ? ;) :D . .. Måste få låna ditt naglack någon gång. Eller köpa .. :P

2010-07-02 @ 17:55:37
URL: http://jbonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0