Låtsasshopping


♥♥♥ Kommentarer 0
Det allra bästa med att man kan shoppa på internet är att man kan "låtsasshoppa" också. Jag går in på en sida och så sparar jag bilder på allt jag vill ha. Som jag skulle köpt ifall jag hade haft hur mycket pengar som hellst. Jag gillart. Oftast tycker jag inte att det är värt pengarna eller så orkar jag helt enkelt inte beställa efter dom. Gillar bättre att handla i verkligheten för nackdelen med att beställa är att produkterna ser inte likadana ut på bild som i verkligheten alltid.

Här är kläder jag skulle köpt direkt om jag hade haft obehindrat med pengar. Ingen har väl undgått att jag älskar blommönstrat och klänningar haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0