Frågor


♥♥♥ Kommentarer 0

Har du gråtit till en låt och vilken?
Svar: Ja, Wild Horses - Natasha Bedingfield

Har du pussat en groda på munnen?
Svar: Nej, usch blä, hatar grodor

Har du saknat gamla tider?
Svar: Vem har inte? Problem existerade inte när jag var liten

Har du ångrat ett beslut?
Svar: Jo, men ändå. Hellre ångra något man gjort, än att ångra att man inte gjorde något.

Har du dansat vilt till hög musik när du var själv hemma?
Svar: Alltid när jag är själv hemma!

Har du laddat upp bilder varje dag i en månad på din bilddagbok?
Svar: Hahaha, 2006-2008 är proppfulla. Snart uppe i 10,000 bilder. Haha himla onödigt, men man raderar inte minnen!

Har du en egen bärbar dator?
Svar: Nej, pappas.

Har du Photoshop på din dator?
Svar: Japp!

Har du skrivit dagbok?
Svar: Jo, men inte särskilt seriöst..

Har du hoppat från en hög höjd och skadat dej allvarligt?
Svar: Inte vad jag minns.. Men har inte skadat mig allvarligt någon gång, så nej, förmodligen inte.

Har du gjort något förbjudet och blivit ertappad?
Svar: Säkert

Har du hittat pengar och gått med dom till polisen?
Svar: Nej på båda..

Har du hittat pengar och behållt dom?
Svar: Nej sa jag ju

Har du blivit blockad av någon på msn?
Svar: haha jodå

Har du blockat någon på msn?
Svar: japp

Har du lyssnat på TheVoice?
Svar: älskade det när det var gratiskanal </3

Har du hoppat i en säng?
Svar: absolut

Har du blivit fotad av någon mot din vilja?
Svar: Jaao

Har du fotat någon mot deras vilja?
Svar: haha jaa

Har du hoppat studsmatta?
Svar: Ja?

Har du plockat sju olika sorters blommor på midsommarafton?
Svar: aa men la dom aldrig under kudden haha

Har du trott på tomten?
Svar: Tveksamt.. men förmodligen innan jag började ana att det var något skumt med det hela...

Har du kunnat en låt helt utantill?
Svar: Kan massor av låtar utantill

Har du blivit så arg att du skrikit rakt ut?
Svar: Ja, men blir jag så arg så börjar jag oftast tjuta ist. Ingen bra egenskap.

Har du blivit så arg att du har slått sönder något?
Svar: Nej, men nästan

Har du slagit någon för att den har gjort dej arg?
Svar: haha jodå, stackars Ville

Har du gjort chokladbollar med kokos?
Svar: Japp, när det inte har funnits pärlsocker hemma

Har du sårat någon med flit?
Svar: Bara som "hämd" isåfall. Vill ingen illa om den inte har gjort mig illa först.

Har du playat någon?
Svar: gud nej

Har du älskat någon på rikigt?
Svar: Ja absolut

Har du gett en autograf till en okänd människa?
Svar: haha nej? Eller?

Har du sjungit inför en publik?
Svar: själv - bara mimat, men i kör - ja!

Har du sökt till Idol?
Svar: Nix

Har du velat söka till Idol?
Svar: om jag skulle våga skulle det mest bara vara för att få höra vad dom har att säga om min röst, inte för att jag vill vara med i något program!

Har du städat ditt rum utan att bli tillsagd?
Svar: många gånger

Har du haft känslor för någon som du aldrig har träffat i verkligheten utan bara via internet?
Svar: japp

Har du blivit sviken?
Svar: ja

Har du gjort någon annan besviken?
Svar: tyvärr säkerligen ja

Har du fått ditt hjärta krossat mer än en gång?
Svar: Ja

Har du krossat någons hjärta?
Svar: Ja :(

Har du velat göra precis vad som hellst för att få den du älskar tillbaka?
Svar: såklart

Har du vart med på Tv?
SvaR: mjo..Hm.. lokal Tv isf..

Har du sett en kändis på riktigt?
Svar: jodå!

Har du pratat med en kändis?
Svar: hmm.. lägger inte så stor vikt vid kändis/inte kändis så minns faktikst inte.. men tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0