Suck


♥♥♥ Kommentarer 0


Rätt så ovärt att tro att man har sovmorgon till 10, och gå upp 9 och sedan inse att man egentligen börjar 12. Så här hamnar jag och redigerar bilder i Photoshop och PhotoScape. Ska fota med Hanna på torsdag om det blir av. Ska bli 23 grader då, grymt nice. Blir det så varmt så lovar jag minst 4 ombyten! Det roligaste med att bli fotad är att redigera bilderna och att visa dom för er. Brukar bli massa "Åh fina bilder, fortsätt så" som Hanna får ta åt sig av. Grymt roligt. Egentligen skulle vi fotat igår, men ingen av oss hade lust och vädret var väl rätt trist så njae. Dock är den här bilden är från igår (ville ha nått att redigera, haha), jag lekte med stativ + självutlösare. Önskar att jag hade fjärrkontroll så jag slapp springa fram och tillbaka 20000 gånger.

Om ca 30 min tar jag och Camilla moppen till skolan. Jag har copyright på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0