hela hjärnan full av plugg


♥♥♥ Kommentarer 2

Nationella gick inte så fruktansvärt som jag trodde. Det var 18 frågor och 13 är godkänt gränsen. 43 är maxpoäng.. och konstigt är att jag kan tycka att VG/MVG frågor är lättare än G frågor.. eller så är det bara jag som tror att jag gör rätt, när det egentligen är tvärtom..? haha. Skitsamma, det märks.

Idag har jag inget speciellt planerat. Kanske skulle ta och bestämma mig för bikinin någon gång? Får kolla med Camilla om vi kan hoppa av i stan en snabbis. Skulle behöva kolla med Polisen om mitt moppekörkort är giltigt också...

Måste skriva mitt Speech till Speak English tills imorgon med. Men vad ska man skriva om?????????


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tyckte också att VG/MVG frågorna var lättare! :o

2010-05-18 @ 16:43:00
URL: http://mrsthoughtful.devote.se
Postat av: Julia

Bra då var jag inte själv! haha

2010-05-18 @ 20:21:14
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0