Sommar


♥♥♥ Kommentarer 0

Idag har det vart asvarmt ute, typ 19 grader! Och det är fortfarande varmt ute! Jag älskar det! Jobbigt bara när man tror det är kallare och klär på sig mer haha! Äntligen kom sommaren!♥

Förut var vi och kollade på balen som alla 3or går. Jätte fina var dom! Linda hade ju med sin systemkamera, så hon fick säkert massor asfina bilder! Jag orkade inte anstränga mig med min lilla kompaktis, men tog några för att visa. Jag längtar tills jag ska gå balen, men känner att valsen är lite överskattad. Den är ju bara för att släkt osv ska få kolla på? Orka ha uppvisning, jag går balen för min skull, för att ha kul och klä upp mig!

Nu håller jag på och fixar mig inför ikväll, får gäster hem hit. Ska äta gott och sen drar jag nog till någon kompis och har det trevligt! Sen ikväll sover jag hos S, mys. Puss

Bilden printade jag från www.yr.no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0