Det ordnar sig


♥♥♥ Kommentarer 0
Heyheyhallåå! (sagt med Timbuktus röst i början av Timbuktu – Det Löser Sej)

Nu har jag lagat makaroner och köttbullar till mig och lillebror. Snällsyster-dag idag! Haha.
Men om ca 15 minuter ska jag gå ut till bussen för att åka till jobbet och fixa ihop lite byglar. Casshhh.
Men fan pengar går verkligen åt nu, fatta hur mycket det kostar med studenten och allt runt omkring!

-Studentmössa
-Studentkryssning
-Balen
-Balklänning
-Håruppsättning
-Studentklänning
-Champangefrukost
-Vagnen + traktor

Därför är det GULDvärt att ha et jobb nu. Allt jag tjänar hamnar på mitt "STUDENTEN" sparkonto.
Aja, måste gå ut nu, herrrå ha det bra idag!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0