Idag


♥♥♥ Kommentarer 0

har jag tänkt att läsa Harry Potter 1. Började i den igår, sista filmen är ju snart ute så jag tänkte läsa om alla böckerna och innan jag går på preämiären på bio, ska jag ha Harry Potter maraton. Med mig själv, eller de som vill vara med haha. Förmodligen med mina kusiner och mormor. Vi har sett alla andra filmerna tillsammas på bio så! Grymt bra böcker iallafall!

Sen tänkte jag ta och måla lite. En ny tavla med andra ord. Så jag kan ta ner de som finns i vardagsrummet, så vi kan byta färg lite. Har en super idé till tavla. Hoppas den funkar bara..
Resultatet hamnar i kategorin Min Kreativitet, där ni kan se andra tavlor jag gjort!

Ikväll ska jag ut och parta galet med mina fina Hanna & Eva. Det gillar vi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0