The Slanket


♥♥♥ Kommentarer 2
Kolla vad jag hittade! En filt med ärmar! Hur coolt lixom? Jag har ju tidigare skrivit om att jag vill ha en OnePiece för det verkar vara det ultimata mysplagget. Har man dock inte, precis som jag, råd med att lägga (minst) 1000 kr på ett mysplagg, kanske man tycker att runt $32.99 är liite bättre pris för en ungefär liknande sak.

En sån här, som kallas "the Slanket", vore helt perfekt för mig! Fryser alllltid under vintern, även inomhus! Och när man sitter vid datorn långa stunder blir man med så himla kall, så en sån här ska jag garanterat ta och önska mig i julklapp!




Klicka här för att läsa mer:

The Slanket

Kommentarer
Postat av: ville

jag vill med ha!!!! btw hur mycket SEK kostar dom?

2010-11-05 @ 22:09:43
Postat av: Julia

Vet inte, kolla hemsidan!;)

2010-11-06 @ 11:52:32
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0