the dress


♥♥♥ Kommentarer 2

Den passade skitbra!!! Fan vad glad jag ärrr:D Nu längtar jag ÄNNU mer till studenten, bara för att få använda finaste klänningen!♥

Det som är så himla bra är att blommorna på klänningen är ju lite smålila. Det är PERFEKT, då Estets programmfärg är just Lila. Så jag kommer ha lila på min studentmössa! Det kommer bli skitsnyggt!!



Och nej, självklart ska jag inte ha en SÅN bh på mig på studenten. Ska köpa en som man klistrar fast på brösten. Nu fattar inga killar vad jag snackar om. Eller är det ens några killar som läser min blogg?...aja, nevermind:)


Kommentarer
Postat av: olle

likadan som jag valde ut till emmy i sommras, med andra ord: kunde fan inte valt den bättre själv, helt perfekt!

2010-11-11 @ 21:31:36
Postat av: Julia

Olle: Emmy? Haha, men eller hur, helt perfekt!:D

2010-11-11 @ 21:59:45
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0