VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA LAND???


♥♥♥ Kommentarer 0



Hey, är i skolan. Vi har haft temadag med temat Kön, Makt och Relationer. Vi fick se filmen Lilja 4-ever och jag blev så jävla förbannad av den. Jag har väldigt svårt att se framför mig att jag skulle kunna döda en person. Men när det kommer till sånt där asså. Trafficking, människohandel, då brister det fan. Kan för mitt liv INTE FÖRSTÅ hur en människa kan vara så JÄVLA kallhjärtad, jag ser rött. KÅTA JÄVLA GUBBJÄVLAR. Efter filmen skulle vi diskutera om de frågor som kom upp av filmen. Jag blir så jävla upprörd. Det är nästan att jag känner att SÅNT HÄR vill jag vara med och jobba mot! DET SKA FAN INTE FÖREKOMMA. SKÄMS SÖNDER när jag faktikst inser att detta pågår NU, IDAG, DEN HÄR SEKUNDEN i vårt lagom lilla Sverige.

FAN I JÄVLA HELVETE. MEN VAD KAN JAG GÖRA?
VILL GÖRA NÅTT ÅT SAKEN, INTE BARA SKRIVA ETT JÄVLA INLÄGG OM SKITEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0