One of those days


♥♥♥ Kommentarer 0
Hej tänkte bara berätta att idag mår jag SKIT. Har jätteont i magen och är helt slut i kroppen, vet inte ens varför. Och så blir jag sådär asvarm, svinkall, asvarm, svinkall omvartannat. Jättejobbigt:( Men jag genomled hela skoldagen, passade på att sova en stund på historian när vi kollade på film, hehe. Nu tänkte försöka samla krafter till att sätta igång med att fota till min "bloppis". Måste passa på medans det är ljust ute. Har kollat runt på lite olika bloppissidor, och kommit fram till att göra en ny blogg som får vara min bloggloppisblogg är det billigaste alternativet. Sen får jag helt enkelt klistra in adressen i varje textruta på internet jag kan hitta, hah.

Så bara för att jag mår skit får ni en svinsöt bild på bästa Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0