Studentklänningen!


♥♥♥ Kommentarer 2

Har bestämt mig för den här klänningen. ÄLSKAR DEN. Har vart dödskär i den ända sedan jag såg den på Kenza. Mamma: Njaaa är den inte lite för dolly lixom. När ska du använda den där förutom på studenten? Jag: JÄMT!♥

Börjar känna lite panik med. Måste beställa innan den tar slut eller nått. ÅHHH, CAN'T WAIT FOR STUDENTEN!!:D

UPDATE: HEARTBREAKE. Den finns inte längre på nelly.com. tjuter snart.

UPDATE 2: Studenten är räddad! Har lyckats lösa klänningproblemet, blir bättre än innan tillochmed! HAPPPYY!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

När köpte du den? och vart? finns inte kvar på nelly.com jag vill ha en sån i vitt!

2011-04-10 @ 19:54:08
Postat av: Julia

hej:)

Jag köpte den i november 2010, men precis som du säger finns den tyvärr inte kvar på nelly så jag googlade märket på klänningen vilket är typ "jones & jones" om jag minns rätt och så hittade jag en på blocket! Så jag köpte min därifrån.. hoppas du har samma tur som jag och får tag i en du med!:*

2011-04-10 @ 20:23:26
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0