Tattoo


♥♥♥ Kommentarer 0
Sitter och tittar på tatueringsbilder på we♥it.com och insåg nyss att; fan jag är ju 18. Jag skulle kunna göra en tatuering imorgon om jag vill. hah! Helt sick.

Men grejen är ju att man ska komma på vad och vart. Min åsikt är att ska man väl tatuera sig ska det antingen vara en pytteliten detalj, som tex ett hjärta på foten, lite text i nacken eller något fint bakom örat. Eller så smäller man dit något asstort på hela bröstet, sidan av magen eller ryggen. Antingen eller altså. Tycker inte det är särskilt snyggt med tex en fjäril eller delfin på skulderbladet, bara sådär mitt i allt.

Och extra viktigt är att tatueringen har en betydelse. Jag vill att den ska påminna mig om något.
Frågan är vad. Familj, vänner, släkt, husdjur, resor, minnen, egenskaper?

Något jag ALDRIG skulle tatuera in, whatsoever, är något med min pojkvän eller liknande. Risken för att ångra sig senare är för stor. Inte heller skulle jag tatuera mig för mycket för att kunna täcka det och få jobb i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0