eyeslipsface.se #1


♥♥♥ Kommentarer 0
Jag skrev ju förra helgen att jag hade beställt hem svinbilligt smink, remember? Jag beställde det ifrån eyeslipsface.se som har helt insane grymma priser! Jag köpte som sagt inte så mycket, men tänkte skriva lite om varje grej och vad jag tyckte om den. Men en sak är säker - jag kommer GARANTERAT beställa därifrån igen!!!


Plumping Lip Glaze - "Peach Passion"
Det här läppglanset gör läpparna större, det luktar som liniment till en början men det försvinner nästan direkt. Det börjar sticka i läpparna så fort man har applicerat det, men det ska det göra haha. För det är då de börjar "svälla". Jag tycker dock inte att det blev så stor skillnad på mig.. men jag har redan rätt så fylliga läppar.. ni får se på bilderna själva. Men om vi förbi ser att den "plumpar" läpparna, så är det ett hell of a grymt läppglans! Sitter kvar hela kvällen, och även om man torkar bort det glansiga så sitter det "glitter" kvar på läpparna. Bra att det finns två sidor, en med genomskinligt och en färgad. Det finns flera färger att välja mellan. Men överhuvudtaget; grymt bra och lätt värt 15 spänn haha!

→ Direklänk! ←



Före & efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0