eyeslipsface.se #2


♥♥♥ Kommentarer 0
Earth And Water Mascara Duo
Den här mascaran har två sidor, en vattenfast och en "regular". Jag har tyvärr bara använt den vattenfasta och inte den andra än, så kan mest berätta om den vattenfasta. Det enda negativa med den vattenfasta är att om man har mycket fransar vid "utsidan" av ögat, så klibbar det lätt ihop när man blundar för länge haha. Men som vattenfast så är det jättebra, klarar både regn och tårar. Nu när jag skulle fota den "regular" mascaran, så märkte jag att den var mycket mindre klibbig än den vattenfasta och jag själv tycker att fransarna blev finare med den. Mer separerade. Den här mascaran var inte den absolut bästa jag har haft, men den funkar om man inte vill lägga 200 kr.. så lätt värt 15kr!

(på bilderna har jag såklart använt mig av en fransböjare innan jag lade på mascaran!)

→ Direklänk! ←




Före


Waterproof


Regular



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0