Påskafton..


♥♥♥ Kommentarer 1
Gick upp vid 6 på smorgonen för att skjutsa Sureshs mamma till Linköping (hon skulle med en buss till sthlm), och vi var så hiimla trötta så när vi väl var hemma igen så gick vi och la oss och sovsovsov haha.

Vid halv 1 åkte jag och min bror till mormor och morfar och åt mat och sen till Borenshult och köpte glass. myslördag!

Kvällen spenderades hemma hos Hanne i Väderstad med fint folk. Jag åkte dock hem rätt tidigt, var inte riktigt i form sen långfredagen...hehe.. men jag var lika glad för det för fick sova med min mys. Han är så jäkla fin att ni anar inte!

Jag och Nettan!:D

Kommentarer
Postat av: Jara aka Gigi

Haha min kompis syster ;)

2011-05-10 @ 17:25:13
URL: http://jbonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0