Analog kamera och saknad mamma


♥♥♥ Kommentarer 2
Heyheyhallåå! Andra dagen i Jönköping då: (dvs. gårdagen)

Mamma och jag gick lite "stadsvandring" till skolan, i stan och sådär. Mamma shoppade lite kläder, dock inte jag som måste spara mina pengar, buhu:/ Åt kinabuffé och passade på att handla mat också, sen gick vi hem igen.

Mamma åkte hemåt, och jag saknade henne massor när hon åkte. Knepigt såntdär.. jag brukar kunna resa bort minst en vecka utan att sakna min familj det minsta, träffar dom ju varjedag annars. Och jag vet ju att vi ses på lördag, men aa, nu saknar jag henne asmycket. Kan väl vara för att allt är så himla nytt för mig.. "mamma hur mycket potatis ska jag köpa för att det ska räcka till alla?" "mamma vilket tvättmedel ska jag ha och hur mycket?" HJÄLP! Önskar man kunde få allt man behöver veta inprogrammerat så man slapp göra misstagen och lära sig av dom...

Suresh kom iallafall hit igår, vi lagade lax och myste. Mina roomies var på party så vi hade lägenheten för oss själva hela kvällen. Tog bilen ner till Statoil, köpte godis, nötter och B&J! Helmyskväll, ville inte att den skulle ta slut. Men vi var så himla trötta så somnade vid 23..

Idag då! Vi har ätit frulle, duschat och ska väl bege oss mot stan.. om något är öppet en söndag? Får kolla upp det! Ikväll kanske vi ska ut och äta, herrrååå 

Tänkte visa min fina Felica-kamera jag köpte på återvinningen för 70kr. Det står "Made in west-Germany" på den så den är förmodligen tillverkad under tiden tyskland var delat. Den får stå på en alldeles egen hylla tillsammans med de analoga bilderna Johanna fotade på mig och Hanna till sitt projektarbete. ♥

Kommentarer
Postat av: HannaBajs

Whii! Ja får va med på hyllan!:D <3 love U <3

2011-08-22 @ 14:18:16
Postat av: Julia

Hanna: Såklart!!<33

2011-08-23 @ 00:56:29
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0