Det PERFEKTA rummet och bikbokshorts!


♥♥♥ Kommentarer 0



Var ju på hela 3 visningar idag i Jönköping, första var en 2an som låg i Råslätt. Har inte hört något positivt med det området, men hyran var rätt billig och så.. så kollade ändå. Tillochbörja med låg den som bor i lägenheten, som skulle visas, och sov när vi kom.. och eftersom det låg på 7e våningen fick vi åka hiss, världens läskigaste hiss dessutom, trodde vi skulle störta:S Så den lägenheten kändes lite "NJAAAA....EEEE"

Visning nummer två var av ett studentrum i källaren på ett hyreshus. Där skulle jag dela kök och toalett med en annan tjej. Där var allt nyrenoverat och fräsht, men tyvärr var det rätt mörkt då det bara fanns källar fönster. Dessutom låg den i Huskvarna, vilket är en liten bit ifrån jönköping city och högskolan. Men det rummet kändes ändå som "MJOOOO, skulllle kunna bo här..."

Sista visningen låg ca 5 minuters bildväg från högskolan, knappt det. Det var också ett rum men i en villa (markplan), och där fick man dela kök och toalett med 2 tjejer. Hyresvärden bor på övervåningen, men hon var huur trevlig som hellst och när vi gick in i rummet som var till uthyrning, var min första tanke: "HÄR VILL JAG BO".

Så himla underbar känsla att ÄNTLIGEN hittat rätt och kan släppa oron för boendet! Ska ringa imorgon och tacka ja, hopppas bara hon tyckte jag var lika trevlig som jag tyckte om henne!


Hann ju såklart med lite shopping när vi var på A6 och åt lunch. Jäkla Bikbok asså, men sin rea och snygga shorts! 80kr styck. Ett jäkla rån, hur kan man motstå? Underbara är dom iallafall och jag är helt kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0