Fix och snabbspolning


♥♥♥ Kommentarer 0
Nu har min bebo åkt hem till Motala igen. ♥

Just nu sitter jag vid datorn och fixar saker som måste göras, tex. föra över pengar, registrera mig på skolan och skicka in studieförsäkran till Csn. Jag hopppas verkligen att jag ska trivas här!! Just nu känns det bara som att jag är på besök.. vadå det här är inte mitt hem? Jag bor ju i Motala!? Känslan är helmysko och jag är så nervös att det känns som jag ska bajsa och kräkas på samma gång. åååååååååååååååh, kan vi inte bara snabbspola några dagar, till när jag har hittat lite fina människor att hänga med, känner mig inte heelt lika vilsen som nu och nervositeten är som bortblåst. snälla!?


Nu ska jag skita i allt tror jag, ta fram min B&J, läsa Molly Moon och lyssna på låtarna i min gamla iPod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0