fjärde insparksdagen


♥♥♥ Kommentarer 0
okejdå, dagen är inte över än, men tror inte det kommer hända mycket mer. Är så fruktansvärt astrött! Helt sliten från igår, men det är värt det! haha

Iallafall, vaknade ca halv 11 av ett sms och sen kunde jag inte somna om. Så låg i sängen till typ halv 12 och bokade bussbiljett hem och smsade. Enda aktiviteten idag var stadsvandringen men hade tänkt att skita i den, hade ingen lust alls! Men Sofia övertalade mig så vid 12.45 cyklade jag mot skolan för att möta min klass och faddrarna. Vi fick se studenternas hus, och sen gå till olika stationer där två HI LIFE-are satt och skulle ge oss uppdrag. På första stationen fick vi "battla" i sång och dans mot en annan klass. De var säkert två gånger fler än min klass och mestadels killar (hörs högre) men vi vann ändå! Vi är grymmma!:D

Nästa station var att vi fick en lista på saker vi skulle hämta på 10 minuter till HI LIFE-arna som satt där. Tillexempel två toarullar, en pensionär, en hund, pizzeria menyer, en elev från varje fackhögskola, tuggummi och tre böcker från biblioteket mm. Vi klarade det nog rätt bra tror jag. Sen gick vi vidare och fick veta vart bästa pizzerian låg och Atlantis - ett gym där vi nollor fick 2 veckors gratis träning.

Stadsvandringen skulle hålla på till kl. 17 men jag åkte hem ca 15 för kände att jag inte orkade mer, så hiiiimla trött. Så nu är jag hemma, tänkte laga lite mat och städa upp i mitt rum så Linda får plats med sin madrass!


Vet att jag har lovat att ni ska få se mitt rum men ni anar inte hur kaos det är här inne haha, har inte haft någon tid alls att städa ordning! Men nu tänkte jag försöka ta tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0