Första insparksdagen!


♥♥♥ Kommentarer 1
Okej, jag vet att klockan är 23:50 på kvällen/natten men måste skriva detta nu för annars kommer jag glömma det mesta för allt som händer imorgon.. så aa, here we go!

Var svinnervös igårkväll, dog typ, smsade runt till folk och krävde att dom skulle peppa mig.. gick väl sådär men tack ändå!♥ 

Idag då! Började klockan 10, i HJ-aulan. Fick lite info, och sen fick vi hitta våra klassfaddrar som stod utanför med en skylt "DG - Grafisk Design och Webbutveckling". Dom visade oss till ett klassrum och där var det upprop och lite mer information. Sedan fick vi mat, rundtur i skolan och lite grann i stan (eller okej, dom visade bara systemet och Akademien, haha!)
 
(För er som inte vet, haha dvs ca 100% av mina läsare, så är Akademien student kårens egen nattklubb! GRYM!)

Vi lekte lekar och hälsade och försökte minnas ansikten+namn. Vi gick till en park i närheten av skolan och chillade ett tag, tills klockan blev typ 5 och det var dags för Välkomst Middagen. Den skulle hållas på en resturang i stan och vi fick inte gå in direkt, utan det var HI LIFE som skulle bestämma vilken klass som skulle få gå in först. Dvs den klass som väsnades och fjäskade för dem mest. Vi var typ döds hungriga så skrek och sjöng för fulla halsar! Vissa bjöd dom på cigarett, vissa gav dom massage och några drog ner byxorna haha. Vi kom in som tredje klass av sex stycken, inte helt dåligt heller!



(Okej, dags för en förklaring igen då: HI TECH är Jönköpings Tekniska Högskolas utbildningssektor (tror jag det heter?) och de ser typ till att utbildningarna håller måttet.. HI LIFE är iallafall HI TECHs festutskott. Det är de som ordnar alla studentfester och det är dom som har ordnat med hela Insparken. Och grejen med Insparken är att varje klass samlar poäng genom att väsnas, fjäska för HI LIFE (som är domare) och bara vara jävligt pepp, för att vinna titeln "årets nolleklass 2011". Man kan även vinna "årets nolla - kvinna", "årets nolla - man" och "årets fyllenolla".) 

Middagen var helt okej, kyckling, potatis och sås. Jag satt med några tjejer som hette Jonna, Emily, Petra och Sofia. Vi bytte nummer och dom verkade jättebra! Efter middagen följde vi våra faddrar till någons innergård och där var det förfest. Sen var det dags för Akademien!

Så fort vi kom in tappade jag och fina Petra bort resten men det gjorde inte så mycket för hon älskar att dansa lika mycket som jag! (Nej Hanna, ingen kan ta din plats osvosvosv♥) Enda negativa med henne var väl att hon är singel och blev uppraggad av massa killar hela tiden, så jag fick stå där själv som ett annat mongo och dansa med en killes ryggtavla för hon var på andra sidan, haha nevars;) Jag hade en svinkul kväll iallafall, och allra bäst är nog att klockan är helt lagom och inte 3 som den brukar vara när man kommit hem från en utekväll!

TROR DEN HÄR VECKAN KOMMER BLI AWESOME OCH STUDENTLIVET HERE I COME!!!

Kommentarer
Postat av: HannaBajs

BRADÄR! Pussss

2011-08-23 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0