JAG VANN!


♥♥♥ Kommentarer 0
Wehooo! Jag var inne på facebook i förrgår och där fick jag syn på en Lenswayannons om en tävling. Klickade mig in och anmälde mig till tävlingen. Vinsten var ett par glasögon och det skulle bli 2000 vinnare! Jag fick en länk skickad till mig på mail men den skulle inte fungera förräns prick klockan 12 på tisdag.. så där satt jag i tisdags 11.57, 11.58, 11.59...12.00! Snabb som satan var jag och VISST! Senare på kvällen fick jag det här mailet:


Inte helt fel asså! Har spanat in dom här, fina va? Synd bara att man inte kan prova dom innan.. 


Så nu i eftermiddag ska jag till Synsam på synundersökning och sen ska jag hem och beställa dom här finingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0