Måndag 29/8


♥♥♥ Kommentarer 0
Hello, gick upp tidigt idag, började kl 8.. hade föreläsning, hämtade hj-kortet, köade och köpte Insparksittningsbiljett till fredag, myste hos Petra, föreläsning nummer två, jag cyklade mot MAXI men fastnade på MYRORNA påvägen dit. När jag är där ringer en tjej och säger att jag har vunnit en tävling jag var med i förra veckan.. så inte nog med att jag vann glasögon från Lensway för någon vecka sedan, nu vann jag grejer från IKEA också! Valde man att bli IKEA-family medlem så var man med och tävlade och jag och några till vann olika saker. Jag vann en kusse med fodral, en pläd och ett tyg. Iallafall, så köpte en topp lite fort på Myrorna för att sedan cykla tillbaka till Rådhusparken för att ta emot mitt pris. Sagt och gjort, cyklade tillbaka till Myrorna som hade hunnit stänga så satte igång och handlade på maxi. Fan vad mycket jag handlade, men skönt att ha det gjort! Imorgon blir det tacopaj! Och förmdligen resten av veckan med haha! Hooowever, färdig handlat och lämnat hemma, fixade mig lite fort. Försökte cykla uppför Dalviksbacken, som förövrigt är OÄNDLIG! Valde att gå 90% av den, väl uppe köpte jag kyckling tallrik och pratade med pizzabagaren, Emily och Emelie kom och mötte mig, gick hem till Emelie. Petra och Sofia kom strax efter mig. Senare kom också Sandra. Vi satt bara och pratade i stortsett. Himla mys!

Nu ska jag sova, imorgon hoppas jag Johanna kommer!♥

Tyget hette GULLVI och såg ut såhär. Ska klippa ut ett ansikte och sätta på min overall,
resten får Petra leka med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0