OSLO 2011 #1


♥♥♥ Kommentarer 0
DAG 1


Fikastopp påvägen mot Oslo!



Syskonkärlek


Taco och slapphäng


Mamma i köket


Efter maten bestämde vi oss för att gå en promenad in till stan och fjorden.













Väl framme vid hamnen hittar vi en byggnad som ser ut som ett rympskepp som krashlandat i vattnet.
Det är Oslos operahus och var förmodligen det coolaste huset jag sett.







Ville och jag fick varsin såndär lapp av två random tjejer som delade ut dom till alla som gick på gatan.
Himla fint tycker jag, ramade in min och ska sätta upp den i min lägenhet.




Gick förbi Resturang Alfred. "Food for thoughts. Thoughts for peace. Peace for all. All peace."


Såg en svinstor Marabouskylt, Freia är marabou i Norge. Utsikten från takterassen på lägenhetshuset.
..och det var första dagen i Oslo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0