Tisdag 30/8


♥♥♥ Kommentarer 0
Idag hade jag inge skola så passade på att uträtta lite nytta. Tog mig till skolan för att köpa böcker av en tjej, mötte upp Petra och hon hängde med till Myrorna (ja jag var där igår, men hann inte kolla klart ju!). 

ÄLSKAR byrån med spegeln!! Kostade 1000kr och jag överväger starkt att köpa den!
Fina Petra på bild två! Fick iallafall med mig en baddräkt, ett skärp, två scarfs och en tjocktröja, himla nöjd!



Mötte upp Sanna, Emily och Emelie och gick till Waynes. Jag köpte dock inget..haha har inte blivit kaffedrickare bara för jag har börjat på högskola och bytt stad! haha


Satt där ca en och en halv timme, blev längre än tänkt för utanför regnade det skyfall.. men tillslut gav jag mig ut i det ändå och cyklade hemåt. Hemma nu och ska duscha och laga tacopaj för snartkommer min himla fina och saknade Sötko♥ Vid 7 ikväll kommer resten av tjejerna hem till mig för första gången, så dom äntligen får se hur jag bor! haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0