my love for you, my brownsugar


♥♥♥ Kommentarer 0
Mama Oyata Arderyi



Älskling, du är det finaste jag har. Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till, att veta att du finns där när jag behöver dig betyder massor för mig. Precis som jag vill finnas här för dig, jämt, alltid, vad som än händer. Vi kan klara allt tillsammans, och jag längtar verkligen tills i vinter när vi ÄNTLIGEN åker till Sri Lanka så jag får träffa din mormor och dina andra släktingar. Det kommer bli hur bra som hellst, och du om någon måste förstå hur mycket jag älskar dig om jag åker till ett land med världens största spindlar och insekter, trots min rädsla, för DIN skull!? Har jobbat röven av mig för att få ihop pengar till resan och det kommer ha vart värt varenda missad sovmorgon!! Du gör mitt liv värt att leva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0