Andra advent


♥♥♥ Kommentarer 0
justnu känner jag att jag bara vill hem. hem till fina motala och alla jag saknar som fan. vill ha ledighet och glömma allt vad skolan är för ett tag. Vill komma hem till ett julpyntat hus med brasan tänd. vill somna bredvid suresh varje natt. men det är inte långt kvar så det är bara att kämpa på.

Idag har det vart effektiv andra advent minsann. sofia kom hit, vi åt hamburgare, skrev opposition i flera timmar och belönade oss med pepparkaksbak och sedan tacopajsbak. och efter att hon hade tatt bussen hem så tvättade jag 3 tvättar. och nu ligger jag här, nöjd i sängen och tänker på de två saker som jag inte hann idag - dammsuga och handla saffran till saffranskaka. får bli imorgon! Då kanske jag ska träffa fina Evis också, det är nice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0