Mycket med mera


♥♥♥ Kommentarer 1
Firade sofia igår (hon fyller 20 imorgon) och gick ut på kåren.
Sista kåren för i år, och firade av den med mina bästaste totally spies. Kunde inte bli bättre avslut.

Idag har vart rätt segt dock. vi sov hos petra och vaknade väl vid typ..11? sen låg vi bara och pratade tills typ kl 1 eller nått haha. Sen åkte jag hem och började packa. Grejen är att jag har packat i omgångar, så förra helgen tog Hanna och Jonathan med sig två kassar med klänningar, skor och shorts hem till Motala. Så jag vet inte riktigt om jag tar med mig aldeles för mycket kläder nu. Men tänkte att jag får packa om allt till Sri Lanka sen när jag väl har flyttat hem över lovet. 

Imorgon åker jag ÄNTLIGEN hem till motala. Ska bli så fruktansvärt skönt. Har inte vart hemma på 3 veckor, men känns som en evighet. dock blir det som sagt ingen semester direkt, då jag ska tillbaka till Jönköping på söndag kväll, för har tenta på måndag och en redovisning på tisdag. Men på onsdag åker jag hem för lovet och den 21a lyfter flyget mot Sri Lanka. Som jag väntat. 

Även om jag kommer få plugga galet nu i helgen för att fixa tentan, så ska det bli skönt att träffa Suresh igen. 
Att bara sova bredvid. Finnas. Saknar! Ska tydligen med på julbord imorgon kväll. Blir trevligt, även om jag inte är något större fan av själva julbordet i sig. hehe. Äter typ bara köttbullar, prinskorv och ägg. Men det funkaaar. Ska bli nice att klä upp sig lite iallafall, vit klänning, svarta strumpbyxor och rött skärp i midjan. blir fint. Frågan är dock vad jag ska ha för skor? Snyggast hade ju lätt vart svarta högklackade.. men vet inte riktigt om jag känner att jag orkar gå i det.. och mina smutsvita converse känns inte så passande.. enda alternativet som återstår är ballerina skor.. fast njaae..haha. vilka problem va?

En annan bra grej är att finaste sötko landade i Sverige idag. Stort gilla! Även om jag inte kommer hinna träffa henne (vilket suger. röv-tenta.) så kommer vi nog lätt prata i telefon. Liiite billigare när man befinner sig i samma land.. hehe. Saknar henne med. Men jag ska till henne i vår, längtar! Aldrig vart i London innan, men vet att shoppingen är insane så bäst att inte spendera för mycket i Sri Lanka hehe. Kommer bli awesome!♥


Jag nu. Med märke vid ögat. Mycket rödare i verkligheten.
Fick det när jag nyss slog i armstödet på stolen när jag skulle
kasta ett papper i papperskorgen under skrivbordet. smidigt julia. 

Kommentarer
Postat av: Sötko

Ohå, Lätt telefondate snart! Och ja. RÖVTENTA! Du får fan se till att fixa den här tentan nu, annars hade du lika gärna kunnat träffat mig istället, känn ingen press..

längtar tills du kommer och hälsar på, kommer bli awesome. Ska visa dig allt jag vet :* Saknar dig sötko! Hälsa biet från mig.... ;)

2011-12-09 @ 01:09:27
URL: http://itsalllondon-baby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0