ge mig vår. nu.


♥♥♥ Kommentarer 0
Idag vaknade jag vid 10, hade egentligen ställt kockan på 11, men jag befarar att jag börjar bli en morgonmänniska...:O ohno. Hursomhellst, så började jag klippa i en underkjol jag köpte på Gina för säkert 3 somrar sedan, men den har vart lite för lång att ha under kjolar/klänningar utan att den syns längst ned. Så nu, 3 år senare tar jag tag it och klipper av de ca 20 centimeterna som är för långt. GUD vad jag vill ha vår nu, så jag kan använda min röda klänning, underkjolen, strumpbyxor, skinnjackan och nyckelpigeörhängena ♥

Sen vid halv 12 satte jag igång o lagade lite mat och sen fick jag skjuts till jobbet. jobbade i 3 timmar, pengar rullar in. himla nice.

hemma nu, vet inte riktigt vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0