HOLD ON


♥♥♥ Kommentarer 0
Festen va helbra, men jag som hela tiden har hört "Linköping är så jävl kul att festa i asså" osv osv, kände att, ne. det va det ju inte alls. Hade haft roligare i Motala tror jag faktiskt. Asså nu menar jag på krogen, för folket jag var med vad supersköna. Tack Evelina för att vi fick vara i din lägenhet! :*

Idag åkte vi hem skapligt, ibland orkar man inte komma hem på eftermiddagen. Och tur att vi åkte tidigt för då hann jag mysa lite med min mys innan det var hans tur att åka till Linköping för att festa. Orka att vi bytte av varandra, men så kan det bli ibland. Ska mysa vidare imorgon istället!:)

Så nu sitter jag hemma den här lördagkvällen, i slutet av lovet. Har målat lite tavla, städat, letat utbildningar i olika kataloger och träffar storebror och hans lisa. GILLA. Helt okej lördag ändå, såhär dagen efter haha. Men vin var förresten helt värdelöst, 150spänn på en box och jag känner inget? dricker det ju inte direkt för att det är gott...? för det är det verkligen inte. Aja, gav bort den till Suresh haha, hoppas det händer nått för honom iallafall.
Hädanefter ska jag hålla mig till mina kära 7 cider. puss

Hade jeansshorts, men dom syns inte på bilden haha. Och jag vill tatuera benen. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0