you like to drink, so do we


♥♥♥ Kommentarer 0

Eftersom jag förmodligen inte kommer ha tid att blogga imorgon;


Kl. 9 till ca 12-13: Jobba

Hem duscha, fixa mig, packa.

Kl. 15-16: Bilen till Linkan med Hanna & Evelina med peppmusik på MAX!

Fixa oss i lägenheten, resten av folket kommer, öppna 3 apor och blanda med fruktsoda, dansa i sofforna och headbanga och ta kort i toaspegeln..

Ta oss till, vad jag antar det kommer bli, Ågatan och något grymt dansgolv

Dansa så vi blir helsvett och inte bryr oss om någonting, ha en jävligt rolig kväll

Gå hem så sent vi kan (haha) och frysa sönder lite

Krypa ner under täcket (eller fortsätta efterfesta??)


Typ sådär hoppas jag morgondagen blir. typ helt jävla sjukt svingrym. 


Bjuder på lite obligatoriska toabilder;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0