5 - Vad är kärlek?


♥♥♥ Kommentarer 0

Min kärlek är...
..när jag kan vara helt och hållet mig själv med Suresh.
..när kroppen blir helkonstig och pirrar överallt bara av att tänka på honom.
..när jag inte kan sluta tänka på honom.
..när jag känner hur mycket jag vill vara med honom och aldrig gå ifrån honom utan att det gör ont i hjärtat.
..när det räcker med att bara sitta brevid honom för att göra mig helt varm.
..när jag saknar honom så mycket att det gör ont i kroppen.
..när orden inte räcker till längre men när en blick gör det.
..när jag känner att jag skulle kunna pussa sönder honom i hundra år för att han är så underbar!


(bild ifrån vår 2 årsdag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0