7 - Min bästa vän [Del 4]


♥♥♥ Kommentarer 0
Det trodde ni inte va, att det skulle komma en del 4 när jag bara hade 3 bästa vänner. Men så är det ju så, att jag har aldrig vart något för att ha en allra bästa vän. Har alltid haft många vänner omkring mig. Vissa bättre än andra, men aldrig haft en enda. Eller jo, jag och en kompis Linnéa delade kompis-hjärta och sa att vi var bästa vänner ett tag. I sexan. Men jag hade ju flera nära vänner för det. Iallafall, det jag vill komma till är att, att kunna veta vart gränsen för bästa vän och vän går, är svinsvårt. Jag har många bästa vänner, men de jag valde att skriva om ligger allra närmast hjärtat. Sen är det svårt det här med; är en vän man träffade för länge sedan och var väldigt mycket med ett tag och inte är lika mycket med nu länge en bästa kompis? Och är en kompis man har lärt känna rätt nyligen, men umgås mycket med nu en bästa vän?

Men tro nu inte att jag inte älskar mina vänner även fast de inte var med på det här. För det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0