History


♥♥♥ Kommentarer 0
Fick precis veta att min historialärare trodde att han skulle lära oss Historia A på 50p. Nu visar det sig att det egentligen är en 100p kurs.. så vi har altså "stressat" oss igenom allt vi skulle lära oss på 100p på 50p. Inte för att det har vart stressigt men.. nu måste vi ha historia ändå? Fast vi redan har lärt oss allt vi behöver? Men Hanna är glad för det: "Gött! Nu har jag tid på mig att lämna in de uppgifter jag inte har lämnat in så jag kanske har en chans att få G!". Fyfan säger jag haha! Så glad hade hon INTE vart ifall hon redan hade lämnat in allt i tid och får gå på massa historialektioner i onödan nu :( Vad tänker han med?? aja..


Fina böcker va? Tänkte ge paint ett försök, haha. Det bästa med paint är att det får se ut lite hur som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0