Morrn!


♥♥♥ Kommentarer 0
Bussen till stan går om ca 20min. Har med mig jobbkläderna, hoppas jag hinner med någon timme iallafall! Men först ska det fikas osv! Får fan ångest nu när H&Ms Spring collection har kommit. Kommer aldrig i livet ha råd med allt fint, buhuhu. När jag blir stor ska jag tjäna pengar som fan (obs! På ett jobb jag älskar!! MYCKET viktigt!) så jag aldrig behöver vela över fina saker. Inte för att man egentligen blir lyckligare av materiella saker, jag vet jag vet. Men en liten gosig känsla i magen får jag allt när jag har köpt något jag verkligen vill ha! haha.

Idag på stan ska jag förresten boka tid för slingning av utväxt. BEHÖVS!

Ikväll vettetusan vad som händer.. kanske ska myspysa med familjen och kolla Drottningoffret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0