mysteries


♥♥♥ Kommentarer 1
Skullle ju egentligen myst med Jennifer och Sofie igår kväll och bara slappat. Blev inte. Sofie fick lust att gå ut och jag var ju självklart på haha. Men Jennifer orkade tyvärr inte:( Sen ringde vi dit Julia också för vi visste att hon med ville ut. Så vi slappade hos Sofie ett tag, sen åkte vi på förfest hos Patrik. Trevligt! Vid halv 12 fick vi skjuts in av min fina till stan och Hugos! Nice! Vi dansade av oss och umgicks! Fan va kul det var! Har inte haft en ordentlig och rolig utgång i Motala på ett tag kände jag, så det var dags! Sen efter så tog jag taxi hem till Suresh och somnade asgott!

Nu slappar jag bara hemma. Har lite tråkigt, saknar mysen men vill ge han lite space:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var askul gumman! det gör vi om!



Och kolla in min blogg och bli lite glad, senaste inlägget hihi :D <3

2011-01-08 @ 23:29:43
URL: http://mrsthoughtful.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0