you go girl


♥♥♥ Kommentarer 0
okejdå, nu ska jag rycka upp mig. men det känns helt tomt, lämnade mitt hjärta hos honom. Han lämnade mig hemma förut, innan dom skulle åka. Sedan dess har jag läst "the Carrie Diaries" som jag lånade av Johanna. Så himla skönt med vanlig chiclit att låta hjärnan slöa till. Nu tjatar ville om att han vill upp till Össons och köpa godis. Njaaa. Skulle ju iofs behöva choklad för att bli lite glad, choklad är nämligen "glattgodis". Funkar förvånandsvärt bra mot depp. Men njaa ändå. Inget godis i veckorna, i onödan iallafall. Måste ju erkänna att jag gärna köper ett salt S efter maten i skolan. Men för det första AVSKYR jag eftersmaken man får i munnen efter mat, och för det andra, jag ger mig inte ut i kylan frivilligt, inte ens för lite choklad!


bokkälla, chokladkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0