Hello!


♥♥♥ Kommentarer 0
Idag har jag och min fina vart tillsammans i 3 år, det firar vi med att han går ut på måndagsklubben
och jag stannar hemma, för imorgon ska jag jobba!

Nu tänkte jag och mamma gå ner till Pariserviken, en strand som ligger några hundra meter från mitt hus. Jag tar med min bok "Gåtornas palats" av Dan Brown. Läser den för andra gången, lika bra nu! Dan Brown är min favorit författare, men som favorit bok ligger Harry P på stadig förstaplats! Den sista Harry-filmen har premiär nu på onsdag och jag ska se den med Hanna och Jonathan. Är super taggad! Och imorgon ska jag börja se alla gamla filmerna, kommer förmodligen få fortsätta på onsdagen med och sen precis innan jag åker på bion ska jag se den första delen av den sista filmen, som kom ut för ett tag sedan. Vägrade se den när den kom ut, hatälskar när dom delar upp filmer sådär. Bra för då tar dom inte bort så mycket viktiga detaljer som är med i böckerna. Dåligt för då får man vänta ETT HELT EXTRA ÅR på att få se slutslutet. Men nu äntligen är det här!.. som sagt.. supertaggad!



Bild från igårkväll när mormor och morfar kom hit och vi åt pizza. Min favorit: Vesuvio med kebabsås och sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0