Regn, lägenhetssökande och bloppis!


♥♥♥ Kommentarer 3
Nu ösregnar det ute. Har suttit och sökt lägenheter på blocket hela morgonen. Har inte ens ätit frukost, vaknade kl 9 av larmet. Tog moppen hem från Suresh och satte mig vid datorn direkt. Ringde på lägenheten jag snackade om igår, och ska på visning nu på måndag. Dock har det kommit upp lite nackdelar med den lägenheten´.. tillexempel att den ligger i Råslätt (vilket enligt en tjej på skolan jag har haft kontak med, är området man hellst inte vill bo i..) och att jag inte kan flytta in förräns 1 sept.. men skolan börjar ju 22 augusti.. så aa, får se hur det blir. Men kan ju åka på visning ändå!

Det här är så himla spännande, har aldrig i hela mitt liv vart på visning förut, ännu mindre sökt lägenhet! Har ju för tusan inte ens BOTT i en lägenhet i hela mitt liv. Men det ska nog gå bra, får för första gången tänka på ljudvolymen på musiken när jag är själv hemma. men ÄH!!! Jag är så himla supertaggad!

En annan sak jag också har hunnit med nu på morgonen är att rensa alla bilder som Hanna fotade på mig i tisdags, till min BLOPPIS! Nu ska jag lägga upp dom där, länkar till bloppisen så fort allt är klart! PUSS!


Två av bilderna. Leopardbustiern och linnet med virkad rygg är till salu!

Kommentarer
Postat av: Sötko

Aahhh leopardbustieren! <3

2011-07-30 @ 10:58:38
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/
Postat av: Sötko

Förövrigt vet du att dina rubriker är vita - därmed inte syns om man inte markerar dom? Kanske är meningen, annars ta en titt på det :*

2011-07-30 @ 11:01:49
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/
Postat av: Julia

Sötko: aa veet, men för liten nu:( och aa gjort dom veta med flit, men ska byta tillbaka igen, har bara inte orkat fixa det haah;)

2011-07-30 @ 21:31:25
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0