Oh this town, kills you when you're young


♥♥♥ Kommentarer 0


Tiden går himla fort. Jag gick upp 10 och har inte hunnit nått förutom att äta frulle, måla naglarna och lära mig hur man gör animerade GIFer. Så himla coolt! Nu ska jag och min lillebror börja laga mat, makaroner och köttbullar, avancerat va;) Efter det ska jag till biblioteket och lämna in massa böcker jag är försenad med hehe(A) och sen hoppas på att leksaksaffärens Panduro avdelning har porslinspenna!!! Och om jag kommer ihåg det ska jag även gå förbi syaffären och hoppas på att dom har vitt sidensnöre.. har en idé jag ska testa.. lovar att visa er om det blir bra! Nu har typ Ville panik vid spisen, så måste gå och hjälpa honom.. herregud snart 16 och vet inte hur man kokar makaroner!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0