AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!


♥♥♥ Kommentarer 0



JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!!!!!!! Jag älskar verkligen mitt liv.

Jag har en UNDERBAR pojkvän. Jag har asfina vänner. Det här är sista veckan på plågan - projektarbetet. På fredag ska jag festa helt galet på NH i Linköping till FET housemusik och fira min svinfina sötko. På lördag ska jag umgås med min UNDERBARA pojkvän. På söndag ska jag träffa fina tjejer och äta kinamat och fria Camilla. På måndag ska jag åka till Frankrike igen!! Den 25:e SKA JAG SE DANIEL ADAMS RAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i Linköping med Johanna och förhoppningsvis Jasmin. omg.omg.omg!!!! Och den 3e april, helgen efter, ska jag på STUDENTKRYSSNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och i början av maj ska jag till Skottland och sen den 21 maj är det balen och sen den 10 juni är det STUDENTEN!!!!! och sen är det resten av mitt jävla liv. fan vad livet leker, det här älskar jag.

PS. Glömde att säga att i veckan får jag en ny mobil och håller på att designa ett nytt skal till den!!!!!!!!!!!!!!!


känslan att ha något att se fram emot är helt galet underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0