Sandra


♥♥♥ Kommentarer 0

Fredagar är bra skoldagar. Började 10, slutade halv 1. Haha, helt okej asså.

Ikväll har jag inga planer alls. Förutom att äta mig sjukt mätt på Taco med familjen. Tycker om min familj, ska nog bara mysa med dom ikväll. Blir helbra! Suresh skulle träffa killarna så, men håller tummarna lite i smyg på att han ringer inatt och frågar om han får komma haha.

Har en idé på ny design här på bloggen. Vet inte om jag ska orka ändra, den här är väl helt okej ändå?
Men känner att ibland behövs det lite nytt... får se hur det blir.

Imorgon har jag inga planer heller, men funderar på att bjuda Suresh på restaurang? Själv har jag gått och vart sugen på kinamat i 4 månader nu, men ingenannan har velat äta det med mig. Vore asmys.

På måndag ska jag fota Sandra äntligen. Blev ju inget i onsdags för att hon var sjuk. Men nu så!

Fasen så snygg hon är då. Bilden tog jag i söndags när vi firade mamma i vår sommarstuga.
kommer fler bilder därifrån snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0