Torsdagstankar


♥♥♥ Kommentarer 3
i skolan. JAG SKA KÖPA NY MOBIL YAYYY! ..men hur säkert är det att köpa den på blocket..? På lunchen ska vi hem till Camilla och fota.. hon föreslog pizza men jag har ju fan spagetti & köttfärssås i väskan..? Jag har kjol idag med, gillar kjolar. har längtat efter att använda det hela vintern. Så bestämde mig för att skita i snön och ha det ändå. Dock blir det jävligt kallt och är inte riktigt lika snyggt med svarta strumpbyxor till men äh. kjol♥. Hanna sitter bredvid och svär och redigerar foton. Camilla sitter på andra sidan med hörlurar och kollar nån kinesisk serie som vanligt. idag efter skolan ska jag och camilla träna. Sen hem. Kanske ska se till att fixa med Johannas present också... eller har ju tänkt att ge henne 2 saker.. får se. hihi, vet att hon blir skit nyfiken nu! Men när jag fyllde höll hon på likadant så jag tycker att det är rätt åt henne! jag vill shoppa. Sommarkläder och fler kjolar! Skulle utan problem kunna shoppa upp 10 000 kronor på H&Ms divided avdelning i Linköping. seriöst. varför har dom inte ALLA snygga kläder uppe på hemsidan för??? blä. Tycker Hanna borde skaffa blogg. punkt.

Kommentarer
Postat av: Sötko

AAHHHHHHHH!

2011-03-03 @ 17:28:16
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/
Postat av: Camii

haha jag kollade faktiskt på en japansk serie inte kinesisk:P

2011-03-11 @ 22:35:10
Postat av: Julia

Sötko: hehehhehe

Camiii: Haha samma skit;)

2011-03-12 @ 12:31:08
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0